Wat doen wij?
HET DROOMSENARIO
Je werkt samen met een heerlijk team. Ze zijn gedreven, georganiseerd en super gastvrij. Je gasten krijgen een warm gevoel bij binnenkomst en hier start de beleving. Je gasten worden door de dag heen meermaals verrast en volledig ontzorgt. Je kan met een gerust hart het team zelfstandig laten draaien, omdat je weet dat ze altijd denken in oplossingen.
JE WORST NIGHTMARE!
of heb je hem al meegemaakt?
Regelmatig zie je dat er kansen gemist worden. De gasten worden met een simpele ‘hoi’ aangesproken en zweven een beetje rond bij binnenkomst. Er is geen persoonlijke aandacht voor je gast, en er worden geen suggesties gegeven. Je team is niet goed geïnstrueerd waardoor je zelf alle kanten moet opvliegen om het te regelen. Je ziet de slechte reviews weer verschijnen en je gasten komen vast niet terug.
REALISEER JIJ JE DAT:
- Zonder training, geen groei!
- Er specialisten zijn om ervoor te zorgen dat jouw team getraind op de werkvloer staat?
- Jij zelf ook altijd moet blijven ontwikkelen om je team goed te kunnen coachen?
- Het ontvangst, moment van verblijf en het vertrek allemaal net zo belangrijk is?
- Je getrainde en ervaren mensen moet hebben voor de juiste beleving?
- Doelen stellen voor jou en je team super belangrijk is?
HET IS WEL ‘ROCKET SCIENCE’!
Je hebt het vast al vaak gehoord.. Een kopje koffie brengen kan toch iedereen?❌NOPE!
Het begint bij het serieus nemen van het vak, de werkzaamheden van alle collega’s die allemaal een onmisbare schakel zijn in het geheeld. Stop met zeggen dat ‘Het is geen rocket science’ is, dat is het namelijk wel! Het vergt veel oefening om echt geweldige service en gastvrijheid neer te zetten.
DEZE KANS IS VOOR JOU ALS:
- Je wilt dat jij de allerbeste gastheren en gastvrouwen in je bedrijf hebt rondlopen.
- Je wilt dat jouw team samen gaat werken en samen gaat voor de ultieme gastvrije ervaring.
- Je wilt dat jouw gasten heel graag bij je terugkomen en aan anderen vertellen hoe geweldig het was.
- Je jouw team nog beter wilt motiveren en ervoor zorgen dat het een geoliede machine wordt!
WIJ GAAN ZORGEN VOOR DIE GEOLIEDE MACHINE!
Ik leg ze uit wat gastvrijheid inhoudt en hoe je het kunt toepassen op de manier die bij jouw past. Hoe ze kunnen zorgen voor de ultieme gastreis en kunnen samenwerken als een geoliede machine. Doordat jouw team werkt aan hun vaardigheden en kennis zal hun werkplezier enorm toenemen. De slechte reviews komen niet meer langs, je gasten komen heel graag terug en jij kan met een gerust hart je team zelfstandig laten functioneren.
Veelgestelde vragen
Kun jij ook het contact verzorgen met de leveranciers van het event?
Ja, hierdoor houden we de communicatie kort en krachtig.
Hebben jullie alleen maar dames in jullie team?
Wij hebben zowel getalenteerde jonge dames en heren, maar ook volwassen ervaren mensen met een bak aan ervaring. Wij selecteren op uitstraling, werkmentaliteit, persoonlijkheid en het talent voor gastvrijheid. Ons bestand is erg uiteenlopend en juist dit vinden wij belangrijk.
Kun jij ook de marketing op je nemen en de content voor social media?
Wij doen graag waar we goed in zijn! Dat beperken we tot ontzorgen in projectmanagement met als doel de hoogst haalbare gastbeleving te verzorgen. Nee dus. 😉
Vraag jij ook de vergunningen aan en schrijf jij de veiligheidsplannen?
Nope, maar we kunnen je wel kennis laten maken met de experts.
Aan wat voor events moet ik denken?
Publieksevenementen, gala’s, diners, beurzen en congressen.
Werk je alleen in een bepaalde regio?
Nee, wij gaan voor je aan de slag door heel Nederland!
Reeds de afgelopen edities mocht Royal Polo at the Palace samenwerken met Beaumonde Hospitality. Allereerst…